Ochrana dat

Časté dotazy

1. Mám potíže s příhlášením, co mám udělat?

Pokud se Vám po zadání e-mailové adresy a hesla nedaří přihlásit, nejprve si, prosím, zkontrolujte e-mailovou adresu, zda-li je stejná, jakou jste uvedli při registraci. Pokud problém přetrvává, zřejmě je chybné heslo. V takovém případě klikněte zde


2. Nemohu se přihlásit, jelikož zatím nemám přihlašovací jméno a heslo. 

Pro přihlášení se neprve musíte zaregistrovat. Vyplňte, prosím, tento formulář zde a poté obdržíte přihlašovací jméno a heslo.

Můžete nakupovat také bez registrace. 


3. Je nabízené zboží vždy skladem?

Ano, nabízené zboží je skladem, tzn. připraveno k odeslání.

 

4. Jaký je termín realizace objednávky?

Průměrně je temín realizace objednávky 3 - 5 dnů.


5. Jak vložit zboží do košíku?

Pro vložení vybraného zboží do košíku, prosím, nejdříve uveďte množství, barvu a velikost. Potom klikněte na "Vložit do košíku".


6. Přidělení slevového kódu. 

Slevový kód přidělujeme jednorázově při každé konkrétní slevové akci.


7. Neobdržel jsem potvrzení objednávky, co mám udělat?

Pro potvrzení objednávky, se s námi, prosím, spojte e-mailem nebo telefonicky. 


8. Mohu obdržet fakturu o nákupu?

Ano, na Vaši žádost vystavíme fakturu o nákupu. Prosím, tuto skutečnost uveďte spolu s příslušnými údaji již při zadání objednávky. 


9. Mohu dodatečně změnit objednávku?

Ano, pokud ještě nebyla zásilka odeslána, objednávku můžete změnit e-mailem nebo telefonicky.


10. Mohu ještě přidat zboží do potvrzené a zaplacené objednávky?

Ano, pokud ještě nebyla zásilka odeslána, můžete objednávku rozšířit o další položky zboží e-mailem nebo telefonicky. Balík bude odeslán po doplacení objednávky, případně obratem, pokud je realizován na dobírku. 


11. Je možné nakoupit přímo v sídle vaší firmy?

Bohužel zatím tato možnost není. Děkujeme za pochopení. 


12. Je možné zakoupené zboží vyměnit nebo vrátit?

Do 14 dnů od převzetí máte nárok zboží vyměnit nebo vrátit. Pokud se tak rozhodnete, musíte nás nejprve informovat a nepoškozené zboží, bez známek opotřebení nebo užívání a v původním obalu, spolu s dokladem o nákupu, zaslat zpět doporučeně v uvedené lhůtě, kdy rozhodující je datum odeslání. Po obdržení vráceného zboží Vám odešleme zpět částku, odpovídající ceně zboží a to předem dohodnutým způsobem do 14 dnů od data doručení.

Adresa pro vrácení zboží: Michał Jakub Janiak, Nádražní 1166/2a, 737 01 Český Těšín.


13. Zásilka neobsahuje všechny objednané položky zboží, co mám udělat?

Prosím, čím jak nejdříve se s námi spojte e-mailem nebo telefonicky. 


14. Kdy obdržím platbu za vrácené nebo reklamované zboží?

Termín vrácení peněz je 14 dní od obdržení vrácené/reklamované zásilky.


Pošlete nám svoje postřehy spojené se vzhledem a provozem stránek. Děkujeme!

E-mail:*


Předmět:*


Obsah:*

Vepište obsah obrázku:*